loading...
فان جوک|خنده دارترین جوک ها وعکس ها
Admin بازدید : 374 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه

فَقَط یک عشق میتواند معجــــــــزه کنـــد
این معجزه هست که خودش خبر ندارد و من بی اختیار هواایـــــش را دارم
آری عــشق معـجزه میکنـــد

 

.

.

.

یه روزی یه نفر میاد تو زندگیت،که می فهمی؛
اون چیزی که تورو، روی زمین نگه داشته..
جاذبه ی زمین نیست!
وجود اونه..

.

.

.

دست هایت مرتع انگورهای نوبر است

چون حلال من نشد باشد حرام دیگری…

.

.

.

من فقط یک بلیت رفتن میخواهم بی برگشت!‏…به سوی اغوش تو

.

.

.

منْ
معنیه تمامِ
واژه های عاشقانه را
در نازِ چشمانِ تو یافتم…

.

.

.

می دانم که باز می گردی
این را ازآخرین نگاه نکرده ات به من قول دادی….

.

.

.

این خاصیت عشق است ..
باید بلدت باشم ..
سخت است ..
ولی باید در جزر و مدت باشم …

.

.

.

قهوه تلخ هم……

طعم “عسل” میدهد…..

اگر….

آنطرف میز تو باشی….

.

.

.

و قــــاف حرف آخر عشق است، آنجا که نام کوچک من آغاز میشود!

“قیصر امین پور”

.

.

.

تو باشی،خرداد پایان بهار نیست
آغاز دوست داشتن است.

.

.

.

دوست داشتن ساده است و باور کردنش سخت
تو ساده باور کن که من سخت دوستت دارم . . .

.

.

.

عاشقی
راه رفتن کنار توستـــــــ ، وقتی تمامـــ قرارهای دنیا دیر شده …

.

.

.

ﺑﯽ ﺗـــــــــــــــــــﻮ ﻫﯿﭻ ﻧﻤﯿﺨﻮﺍﻫﻢ ….
ﻧﻪ ﺁﺳﻤﺎﻥ !
ﻧﻪ ﺯﻣﯿﻦ !
ﻧﻪ ﺑﺎﺭﺍﻥ !
ﻧﻪ ﺧﯿﺲ ﺷﺪﻥ !
ﻧﻪ ﺗﺎﺯﮔﯽ !
ﻧﻪ ﻃﺮﺍﻭﺕ ….
ﮔﺮﻣﺎﯼ ﺩﺳﺘﺎﻧﺖ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺑﺪﻩ،ﻫﻤﻪ ﭼﯿﺰ ﺭﺍ ﺍﺯ ﻣﻦ ﺑﮕﯿﺮ

.

.

.

مــن قـصــه تـو را تـا ابـد ایـنـگونـه آغـاز مـیـکنــم
یـکــی بـود
هـنـوزم هــسـت
خــدایـــا هــمــیشــه بــاشــد…

.

.

.

به او بگویید دوستش دارم
به او که گل همیشه بهار من است
به او که قشنگ ترین بهانه برای بودن من است
به او که عشق جاودان من است

.

.

.

هوس کردم …

چنان گیج شوم از تــــــــو

چنان مست شوی از مـــــن

زمین سرگیجه بگیرد …

که چرا “ما” دو دیوانه

عـــــــاشـــــــق هم هستیم

.

.

.

ازم پرسیدن او درد است یا درمان؟؟؟
با ناتوانی گفتم هم درد است هم درمان…

.

.

.

عجب حکایتیست…….!
حواسم را بار ها و بارها پرت کردم….
گمانم بازهم کنار تو افتاد….

.

.

.

من با همه فرق دارم
چون من تو را دارم

.

.

.

سلام….
به تو که میدانی دوست داشتن دلیل نمی خواهد….
ولی….
بی دلیل دنبال دلیل آن میگردی…

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
نازجوک, فان جوک، سرگرمی تفریحی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    پسری یا دختر؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 795
  • کل نظرات : 1787
  • افراد آنلاین : 67
  • تعداد اعضا : 1119
  • آی پی امروز : 281
  • آی پی دیروز : 156
  • بازدید امروز : 517
  • باردید دیروز : 622
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 3,214
  • بازدید ماه : 31,324
  • بازدید سال : 134,260
  • بازدید کلی : 3,171,516