loading...
فان جوک|خنده دارترین جوک ها وعکس ها
Admin بازدید : 514 نظرات (1)

 

sms faz bala1 پیامک سنگین و نیش دار مرداد 92 جدید

 

اعتراف میکنم : من یه زمانی جزء اقلیت های هندی

بودم…

آخه یه گاوی رو به عنوان عشق

می پرستیدم..

.

.

خدایا آسمان چه مزه ایست ؟
من که تا به حال فقط زمین خورده ام !
.
.
دم زندگی گرم یه عمره داره بدون گارنتی مارو سرویس میکنه !

 

.

.

برای دادن گل به دیگران منتظر مراسم تدفین آنها نباشیم …

.

.

هر چقدر عینکم را تمیزتر میکنم ، دنیا کثیف تر میشود …

.

.

از روزی میترسـم ، که وقتی بهم میگه ؛ دوستت دارم

یاد  تــــو بیوفتم !!

.

.

راه بدی را انتخاب کرده بودم برای نگه داشتنت!

صداقت ؛

مهربانی ؛

زیاد به “تو” توجه داشتن ؛

و خیلی حماقت های دیگر …

این روزها ، هرچه خائن تر باشی ،

دوست داشتنی تری …

.

.

قوی ترین مردان جهان پستچی ها هستند

که نمیدانند

چه حجم عظیمی از درد و اندوه را

با خود حمل می کنند

از آنها قویتر تویی

که می توانی تنها با چند کلمه کمر مرا بشکنی!

 

.

 

.

کاش زندگی مثل بازیگری بود تا در سکانس هایی که دوستشان داریم هزاران بار اشتباه کنیم برای تکرار …
.
.
تکیه بر جای بزرگان نتوان زد به گزاف
مگر اسباب بزرگی همه آماده کنی !

.

.

هـی تـو

مـن کـه زاده ی تـنـهایـیـم ،

خـدا تـو را بـرای او نـگـه دارد…

.

.

بهــای سنگیـــنــی دادم. . .

تــا فهمـــیـدم

کـســی را کـه “قـصـد” مــانـدن نـدارد. . .

بــایـد راهــی ڪــرد . . .!!!

.

.

تـــــو مـــــرا نـادیــــده بـگـیــــر . . . 

و مــــــــن 

بـدنـــم روز بـــه روز کـبـــــودتـر مـی شــــود . . . 

از بــــــس . . . 

خــــودم را مـی زنـــــم ، 

بـــــه نـفـهـمـــی . . . !!! 

.

.

بی احساس بودی . . .

بهتر که تمام شد ! 

بودنت مثل فیلتر سیگاری بود که باید انداخت دور . . . 

.

.

مادری ناراحت کنار پسرش نشسته بود ، پسر به مادرش گفت : تو دومین زن زیبایی هستی که تو عمرم دیدم !
مادر پرسید : پس اولی کیست ؟
پسر جواب داد : خود تو وقتی که لبخند میزنی !

.

.

ما هم بزرگ شدیم و زندگی چه ساده از دستمان رها شد مثل حبه قندی که ناخواسته در استکان چای تلخ رها می شود …

.

.

قبل رفتن به جهنم این دیالوگ را خواهم گفت : خدایا ببخش که ناامیدت کردم …

.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شیدا در تاریخ 1392/05/07 و 13:52 دقیقه ارسال شده است

محشر بود... مرسی
پاسخ : خواهش می کنم. مرسی از نظرتون


کد امنیتی رفرش
درباره ما
نازجوک, فان جوک، سرگرمی تفریحی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    پسری یا دختر؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 795
  • کل نظرات : 1787
  • افراد آنلاین : 72
  • تعداد اعضا : 1119
  • آی پی امروز : 262
  • آی پی دیروز : 156
  • بازدید امروز : 470
  • باردید دیروز : 622
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 3,167
  • بازدید ماه : 31,277
  • بازدید سال : 134,213
  • بازدید کلی : 3,171,469