loading...
فان جوک|خنده دارترین جوک ها وعکس ها
Admin بازدید : 516 نظرات (0)

چگونه اپل آیدی داشته باشیم

670px-Create-an-Apple-ID-on-an-iPhone-Step-12-Version-2

برای استفاده از محصولات شرکت اپل به داشتن یک اپل آیدی است. ساختن حساب در ای تیونز (iTunes) و یا اپ استور (App Store)، به صورت خودکار یک اپل آیدی نیز برای شما می سازد که می توان از آن برای دسترسی به دیگر خدمات اپل استفاده کرد. برای استفاده از خدمات مختلف اپل نیازی به ساختن حساب جدید نیست و با همان اپل ایدی می توانید از تمام آن ها استفاده کنید. معمولا استفاده اصلی از اپل ایدی برای دانلود نرم افزار و بازی از سایت اپل می باشد.

برای دبدن متن کامل روی لینک زیر کلیک کنید

چگونه اپل آیدی داشته باشیم

Admin بازدید : 421 نظرات (0)

نسخه جدید دیکشنری بابیلون، به همراه واژه نامه های فارسی

(انگلیسی به فارسی - فارسی به انگلیسی)

Babylon Pro 10

 

 

 

 

احتمالا همه شما با دیکشنری محبوب بابیلون آشنا هستید. این دیکشنری امکان دسترسی سریع به ترجمه کلمات را با یک کلیک فراهم میکند.

Admin بازدید : 434 نظرات (0)

دانلود ویندوز 8 به همراه آخرین آپدیت | Bia2fars.ir

ویندوز ۸ نام هشتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد که به همین دلیل این نام را برای آن انتخاب کرده اند . به گفته ی سازندگان این ویندوز ۵۵٫۲۶ درصد سریعتر از ویندوز هفت بوت می شود . از لحاظ ظاهزی نیز این ویندوز با حذف استارت ، قابلیت های جدیدی را برای کاربر به وجود آورده است. نسخه ای که هم اکنون برای شما کاربران محترم وبسایت دانلودها آماده شده، آخرین نسخه ویندوز ۸ می باشد که تمامی آپدیت های عرضه شده تا تاریخ ۱۵ آگوست ۲۰۱۳ را به همراه دارد. برای مشاهده ی لیست کامل فایل های آپدیتی که در این نسخه قرار دارند و مروری کامل تر بر ویندوز ۸ می توانید به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید. هر دو نسخه ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی بنابه نیاز شما به صورت جداگانه حاضر شده اند. این نسخه از ویندوز به صورت پیش فعال شده می باشد به این معنا که شما نیازی به فعال سازی ویندوز ندارید و ویندوز توسط نرم افزارهای Pre-Activator فعال شده است.

Admin بازدید : 433 نظرات (0)

Mozilla FireFox یکی از محبوب ترین مرورگرهای دنیا محسوب می شود که هم اکنون رقابت شدیدی با گوگل کروم دارد. فایرفاکس به دلیل افزونه ها و قدرت شخصی سازی توانست بر اپرا چیره شود و هم اکنون بایستی بر سر سرعت و کارآمدی با کروم رقابت جدیدی را شروع کند. فایرفاکس جز اولین مرورگرهای است که از قابلیت Tabbed Browsing استفاده کرد و از طرفی از نظر ظاهر یکی از زیباترین مرورگرها محسوب می شود و باتوجه به وجود افزونه ها میتواند زیباتر و شخصی تر نیز شود. فایرفاکس از باز شدن صفحات وب مشکوک نیز خودکاری میکند. فایرفاکس از نظر سرعت جز سریعترین محسوب می شود. این مرورگر در ابتدا سعی میکند با بارگزاری متن و قالب جزئی کاربر را مشغول به بررسی صفحه کند و سپس به تدریج بسته به سرعت اینترنت وی دیگر عناصر مانند عکس ها و ویدیوها را بارگزاری کند. فایرفاکس به دلیل استفاده بیش از حد از منابع کامپیوتر مورد هجمه کاربرانش قرار داشت که این مورد در چند نسخه اخیر کمتر دیده می شود و از نظر کارکرد نیز یکی از سریعترین مرورگرها محسوب می شود. با فایرفاکس یک مرورگر سریع ،امن و قدرتمند دراختیار خواهید داشت.

 

Mozilla FireFox New نسخه جدید مروگر سریع فایرفاکس Mozilla Firefox 23.0.1 

 

 

Admin بازدید : 417 نظرات (0)

دانلود برنامه تبدیل عکس به متن با ABBYY FineReader 11.0.102.583

تبدیل عکس به متن با ABBYY FineReader 11.0.102.583

.: نسخه های Professional و Corporate :.

ABBYY FineReader یک ابزار حرفه ای در زمینه ی تشخیص نوری متن است.اساس کار این نرم افزاربر پایه ی او سی آر است.OCR عبارت است از بازشناسی خودکار متون موجود در تصاویر اسناد و تبدیل آنها به متون قابل جستجو و ویرایش توسط رایانه. تصویر سند غالبا توسط روبشگر و یا دوربین دیجیتال تولید می‌شود و شامل تعدادی پیکسل با رنگهای مختلف و سطوح روشنایی گوناگون است. از دید انسان، یک سند ممکن است ارزش اطلاعاتی زیادی داشته باشد، لیکن از دید رایانه تصویر یک سند با تصویر یک منظره تفاوتی ندارد، چرا که هر دوی آنها مجموعه‌ای از پیکسل‌ها هستند. برای اینکه بتوان از اطلاعات نوشتاری تصویر سند استفاده کرد، باید به نحوی نوشته‌های موجود در سند را بازشناسی کرد. چنین کاری توسط نرم‌افزارهای نویسه‌خوان نوری انجام می‌شود.با استفاده از این برنامه در وقت و هزینه شما صرفه جویی بسیار زیادی می شود زیرا دیگری نیازی تیست که شما ساعات طولانی را در پشت کامپیوتر صرف تایپ متن یک کتاب یا هر متن کاغذی دیگری کنید چرا که این برنامه این مشکل شما را حل می کند و خود در زمانی بسیار اندک حجم عظیمی از متون یک کتاب را وارد کامپیوتر می کند. یکی از ویژگی های خوب این نرم افزار علاوه بر وارد کردن متن کاغذی در کامپیوتر، امکان کپی متن کتاب های الکترونیکی با فرمت PDF است زیرا همانطور که می دانید متن این کتاب را نمی توان به هیچ عنوان در فایل سند دیگری کپی کرد که این نرم افزار قادر به انجام چنین کاری می باشد.

Admin بازدید : 839 نظرات (0)

مرورگر اینترنت اکسپلورر Internet Explorer امروزه حجم وسیعی از کاربران اینترنتی را تحت پوشش خود قرار داده است. این مرورگر شاید تنها مرورگری بود که بدون مشکل نصب در دسترس کاربران ویندوز بود و توانست به یکی از فراگیر ترین مرورگر های وب تبدیل شود که البته طرفداران خود را دارد.طی آمار گرفته شده در سال ۲۰۰۹ حدود ۴۵% دنیا از این مرورگر که از ویندوز ۹۸ به بعد به عنوان یک نرم افزار پیش فرض در ویندوز قرار داده شده است استفاده می کنند.در نسخه ی جدید این مرورگر بسیاری از ناسازگاری ها رفع شده اند و به طور کامل از HTML5 و همهٔ انتخاب‌ گرهای CSS3، متغییرهای مرزبندی با انحنا از CSS3، جاوا اسکریپت و شتاب‌ دهنده سخت‌افزاری از طریق Direct 2D و DirectWrite پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی های این مرورگر می توان به سازگاری با اکثر دانلود منیجر ها مانند آی دی ام و فلش گت، سازگاری کامل با وبسایت های تحت PHP، افزایش سرعت در بارگذاری صفحات وب، افزایش امنیت ، امکان بازکردن چندین سایت به صورت تب یا Tabbed Browsing اشاره کرد. امروز برای شما ورژن های جدید و مختلف این مرورگر را آماده دانلود کرده ایم.  همینک می توانید آخرین ورژن های نرم افزار اینترنت اکسپلورر را از وب سایت دانلود۰۰۹۸ ، دانلود و استفاده کنید .

 

 Internet-Explorer

بقیه را در ادامه مطلب مشاهده کنید

Admin بازدید : 414 نظرات (0)

 

دانلود Speccy 1.22.536 – نمایش اطلاعات قطعات کامپیوتر

Speccy دانلود Speccy 1.22.536   نمایش اطلاعات قطعات کامپیوتر

Speccy یک نرم افزار فوق العاده کاربردی می باشد که اطلاعات دقیق تمام قطعات سخت افزاری کامپیوتر شما از جمله پردازنده، مادربرد، رم، کارت گرافیک ، هارد دیسک ها، کارت صوتی و … را نمایش می دهد.علاوه بر این Speccy دمای اجزای مختلف سیستم را به شما نشان می دهد بنابراین اگر مشکلی در کامپیوتر شما وجود داشته باشد به سرعت می توانید متوجه آن شوید و از آن جلوگیری کنید. اگر یک کامپیوتر را خریداری کرده اید، با استفاده از Speccy می توانید به بررسی صحت لیبل های نوشته شده روی آن بپردازید.

 

Admin بازدید : 389 نظرات (0)

دانلود فارسی ساز آفیس ۲۰۱۳

بسته رابط زبان (LIP) برای Office، نسخه ای با ترجمه تمامی بخش هایی از Office ارائه می دهد. پس از نصب LIP، متن در برنامه های جادویی، کادرهای گفتگو، منوها و عناوین راهنمایی و پشتیبانی به زبان فارسی نمایش داده می شوند.

office دانلود فارسی ساز آفیس 2013

Admin بازدید : 490 نظرات (1)

دانلود با لینک مستقیم + لینک کمکی

 

دانلود مجموع 16 بازی فلش با موضوع رانندگی و مسابقه

 

دانلود رایگان مجموع ۱۶ بازی فلش با موضوع رانندگی و مسابقه ، با لینک مستقیم

بازی های فلش گروهی از بازی های کامپیوتری هستند که نیازی به نصب نداشته و بر روی تمامی کامپیوتر های اجرا می شوند. این دسته از بازی ها برای اجرا تنها نیاز به برنامه Adobe Flash Player و یا مرورگر وب Internet Explorer دارند که در تمامی سیستم عامل های ویندوز مایکروسافت قابل دسترس است. سادگی در کنترل، گرافیک بالا و نیاز نداشتن به نصب و یا برنامه خاصی برای اجرا، استفاده همه گیر این دسته از بازی ها را موجب شده ‌است.در این مجموعه تعدادی از جذاب ترین بازی های فلش در دسته اکشن گردآوری گردیده است.

 

 

تعداد صفحات : 2

درباره ما
نازجوک, فان جوک، سرگرمی تفریحی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    پسری یا دختر؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 795
  • کل نظرات : 1787
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 1119
  • آی پی امروز : 247
  • آی پی دیروز : 123
  • بازدید امروز : 398
  • باردید دیروز : 360
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 1,812
  • بازدید ماه : 29,922
  • بازدید سال : 132,858
  • بازدید کلی : 3,170,114