loading...
فان جوک|خنده دارترین جوک ها وعکس ها
Admin بازدید : 440 نظرات (0)

نسخه جدید بازی پرندگان خشمگین ریو Angry Birds Rio v1.7.0

 

دانلود نسخه جدید بازی پرندگان خشمگین ریو Angry Birds Rio v1.7.0 برای کامپیوتر

 

دانلود نسخه جدید بازی پرندگان خشمگین ریو Angry Birds Rio v1.7.0 برای کامپیوتر ، با لینک مستقیم

بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز Angry Birds Rio که به تازگی نسخه جدید آن منتشر شده است ، در این نسخه شاهد اضافه شدن Rio همان طوطی گران قیمت و کم یابی می باشیم که انمیشن آن چندی پیش نیز منتشر شد ، بازی پرندگان عصبانی تا به حال رکوردهای خارق العاده ای برجای گذاشته و نسخه های مختلفی برای انواع پلتفروم ها نیز منتشر شده که شما می توانید نسخه جدید این بازی یعنی Rio را در کامپیوتر خود بازی کنید.

Admin بازدید : 472 نظرات (0)

فکر میکنید حافظه ی خوبی دارید و همه چیز رو سریع حفظ میکنید؟ همه ی ترانه ها رو از بر هستید؟ حرفی نیست! میتونید خودتون رو امتحان کنید. در بازی کامپیوتری شعر یادت بمونه، ترانه هایی گنجونده شده که حتما قبلا شنیدید، اما اگه پخش اونها یک دفعه متوقف بشه، آیا میتونید جمله ی بعدی رو حدس بزنید!؟

در شعر یادت بمونه، خواننده های معروف و محبوب زیادی حضور دارند، مثل: فریدون آسرایی، مهدی احمدوند، علی اصحابی، محمد اصفهانی، مسعود امامی، بنیامین بهادری، مرتضی پاشایی، بابک جهانبخش، محسن چاووشی، احسان حق شناس، مجید خراطها، سیروان خسروی، احسان خواجه امیری، امین رستمی، رضا صادقی، بهنام صفوی، علی عبدالمالکی، حمید عسکری، بهنام علمشاهی، محمد علیزاده، فرزاد فرزین، مازیار فلاحی، علی لهراسبی، رضا یزدانی و محسن یگانه (به ترتیب حروف الفبا) که میتونید ترانه های اونها رو بشنوید و ببینید که واقعا چقدر از ترانه ها رو حفظ هستید!

 

sher yadetpc دانلود بازی فارسی شعر یادت بمونه – مخصوص کامپیوتر

Admin بازدید : 348 نظرات (0)

pay day دانلود بازی payday 2 برای pc

نسخه اول Pay Day نیز دارای داستان خاصی نبود و این یکی از نکات ضعف بازی به شمار می رود که این امر در نسخه ی دوم نیز تکرار شده است . داستان در یک خط خلاصه می شود و آن این است که شما یکی از اعضای یک تیم چهار نفره ی سرقت و دزدی هستید و در هر مرحله ماموریت دارید تا به یک مکان دستبرد بزنید که در این راه باید کار های مختلفی را انجام دهید . سازندگان به راحتی می توانستند مسائل دیگری نظیر زندگی شخصی دزدان بازی را وارد داستان کنند تا بتوانند از این لحاظ داستانی نیز یک عنوان قابل قبول را ارایه دهند ولی آن ها به همان امر سرقت بسنده کرده اند . چهره ی دزدان بازی به وسیله ی یک نقاب دلقک مانند پوشیده شده است . احتمالا ایده ی این امر از فیلم تحسین شده ی شوالیه ی تاریکی می باشد که در آن و در ابتدای فیلم بدمن داستان یعنی جوکر به همراه گروهش به بانکی دستبرد می زنند و همه ی آن ها از نقاب دلقک استفاده می کنند . این ایده از هر کجا که گرفته شده باشد تا کنون خوب جواب داده است و سبب شده است تا این نقاب ها به نماد بازی تبدیل گردد .

Admin بازدید : 460 نظرات (0)

دانلود با لینک مستقیم + لینک کمکی

 

دانلود رایگان بازی ایرانی و کم حجم نبرد آذرخش برای کامپیوتر

 

دانلود رایگان بازی ایرانی و کم حجم نبرد آذرخش برای کامپیوتر ، با لینک مستقیم

بازی آذرخش شما را به یک جنگ گروهی ماشین به ماشین دعوت می کند و از شما می خواهد تا تمام توان خود را برای از بین بردن دشمنان استفاده کنید. ماشین های موجود در بازی ، دارای موشک ها و گلوله هایی هستند که بر روی هر کدام از ماشین ها نصب شده است و کاربر درحال بازی و در طول مراحل باید به سمت ماشین های دیگر حمله ور شود و با شلیک های پیاپی گلوله ها ، بتواند آن ها را نابود سازد و مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد.

Admin بازدید : 587 نظرات (0)

دانلود با لینک مستقیم + لینک کمکی

 

 

دانلود رایگان بازی کم حجم و جذاب کلاه قرمزی Teh Run 2 برای کامپیوتر ، با لینک مستقیم

داستان بازی کلاه قرمزی در محله‌های تهران می‌گذرد.شخصیت بازی نیز باید با جمع کردن سکه و آیتم‌های دیگر امتیاز خود را افزایش دهد. هر مرحله از بازی نسبت به مرحله قبلی، سخت تر می‌شود. اما با انجام مشق روز نیز می‌توانید امتیاز کسب کنید. در مشق روز باید هر روز سری به بازی بزنید و جمع کردن حروف، کلمه روز را کامل کنید.

Admin بازدید : 332 نظرات (0)

 

 

Rise of the Triad عنوان یک بازی اول شخص شوتر می باشد . این عنوان با گرافیکی پایین تر در سال ۱۹۹۵ ساخته شده بود که این نسخه با گرافیکی بسیار بهتر بازسازی شده است . در این بازی شما در نقش یکی از ۵ شخصیت گروه H.U.N.T بازی خواهید کرد که هریک دارای سبک های مختلف خاص خود هستند . در بخش سینگل پلیر شاهد ۲۰ مرحله ی جذاب خواهیم بود که با لطف سلاح های متنوع بازی ، این مراحل جذاب تر از پیش خواهند بود . بازی با موتور Unreal Engine 3 طراحی شده است که علاوه بربخش تک نفره ، بخش مالتی پلیر (آنلاین) نیز به بازی اضافه شده است . حالت های متنوع بازی ، موسیقی متن ، مپ ها و … به صورت کلاسیک می باشند و تنها گرافیک آن ها بهبود یافته است .

 

Rise of the Triad-RELOADED | 6.2 GB

 

Admin بازدید : 340 نظرات (0)

 

 %281%29 دانلود بازی دراکولا Dracula 4: Shadow of the Dragon

توضیحات:  بی گمان ژانر وحشت و ترس یکی از گونه های پر طرفدار دنیای بازی های رایانه ای است.از مدت ها پیش بازی های گوناگونی در این ژانر ساخته شده و روانه بازار می گردد اما در این میان برخی عناوین به جهت سبک و سیاق خاص و محتوای منحصر به فردشان بیشتر مورد توجه و استقبال علاقه مندان قرار گرفته اند.سری بازی های دراکولا که همکنون با نسخه چهارم آن در خدمت شما هستیم ، یکی از برجسته ترین عناوین در دنیای بازی های ترسناک به شمار می روند.با وجود اینکه نام دراکولا یک موجود ترسناک و خون آشام را در ذهن به دست می دهد اما او به گونه شخصیت پردازی می شود که ابعاد دیگری از دراکولا را آشکار می سازد.در این بازی در نقش کاوشگری به نام النا به ماجراجویی های مهیجی خواهید پرداخت.چند ماه پس از غرق شدن یک کشتی مملو از مجموعه هایی ارزشمند از آثار هنری ، یکی از نقاشی ها در آبهای مجارستان یافت می شود. اکنون در نقش النا به عنوان ترمیم گر این اثر هنری از سوی موزه به ماموریت اعزام می شوید.در ادامه این ماموریت به یک ماجراجویی بی پایان در سراسر اروپا می انجامد که پیوندی اساسی با کنت دراکولا و اتمسفر وحشت انگیز بازی خواهد داشت.

Admin بازدید : 1795 نظرات (0)

دانلود با لینک مستقیم + لینک کمکی

 

دانلود رایگان بازی کم حجم و جذاب Garden Defense برای کامپیوتر

 

دانلود رایگان بازی کم حجم و جذاب Garden Defense برای کامپیوتر ، با لینک مستقیم

دفاع از باغچه یا همان Garden Defense از جمله بازی های استراتژیک د نسبتا مدیریتی بوده که با گرافیکی فاننزی طراحی شده است. داستان اصلی بازی از زمانی شروع می شود که خانواده ی Allen شروع به کسب تجربه و هم چنین دانش در مورد گیاهان و روش جلوگیری از آفت ها می کنند. پس از با اتمام رساندن تحصیلات خود به مزرعه بر می گردند و به کاشت انواع گیاهان می پردازند. در هر یک از مراحل بازی شیوه ی تقسیم بندی مزرعه کاملا متفاوت و به شکلی دیگر بوده و علاوه بر این گیاهان مختلفی نیز در این بخش ها رشد خواهند کرد. وظیفه ی اصلی کاربر در این بازی ارائه ی راه های مختلف برای دفاع از مزرعه و باغچه ی مورد علاقه ی این خانواده با استفاده از روش های مدرن است.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
نازجوک, فان جوک، سرگرمی تفریحی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    پسری یا دختر؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 795
  • کل نظرات : 1787
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 1119
  • آی پی امروز : 234
  • آی پی دیروز : 123
  • بازدید امروز : 376
  • باردید دیروز : 360
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 1,790
  • بازدید ماه : 29,900
  • بازدید سال : 132,836
  • بازدید کلی : 3,170,092