loading...
فان جوک|خنده دارترین جوک ها وعکس ها
Admin بازدید : 314 نظرات (0)

 

 

 

zesht nabashe

میگم یه وقت زشت نباشه من هنو فرق قاشق چایی خوری و قاشق مربا خوری رو نمیدونم

.

.

.

میگم یه وقت زشت نباشه تنها کسی که تول منو تبریک گفت ایرانسل بود

 

.

.

 

میگم یه وقت زشت نباشه دولت این همه خودشو به در دیوار زد برای حذف یارانه ها ولی هیشکی انصراف نداد

.

.

 

میگم یه وقت زشت نباشه امام زمان یه عمره دنبال یاره و ما یه عمره دنبال یارانه

شرمنده ایم بخدا

.

.

 

میگم یه وقت زشت نباشه شوهر من روز زن برا مادرش ساعت خریده ولی به من یه تبریک خشک و خالی نگفته تا حالا

.

.

 

میگم یه وقت زشت نباشهمن خواهر شوهر ندارم

عوضش آرامش دارم

.

.

 

میگم یه وقت زشت نباشه من دارم گوجه سبز ترش میخورم با نمک زیاااااااااد

تازه عمه هم ندارم

.

.

 

میگم یه وقت زشت نباشهما پسرا همینجور الکی خوشیم و دخترا همینجور الکی غمگین؟؟؟؟؟

.

.

 

میگم یه وقت زشت نباشه ۲ ماه دیگه کنکوره و من هنوز پای ثابت فیسبوک و اینستاگرامم

.

.

 

میگم یه وقت زشت نباشه داداش کوچیک من حروف الفبای انگلیسی رو از حفظه ولی الفبای فارسی رو تا ت بیشتر بلد نیست

.

.

 

میگم یه وقت زشت نباشه من سر کلاس معادلات تا حالا ۲۰ دقیقه مداوم بیدار نبودم؟

.

.

میگم یه وقت زشت نباشهمن هنوز گوشیم ۱۱۰۰ ولی گوشی پسرم نوت ۴

 

.

.

میگم یه وقت زشت نباشه ۲ ماه از عید گذشته مامانم نمیزاره لباسای عیدمو بپوشم K

 

.

.

میگم یه وقت زشت نباشه کفشمو دو ماهه دارم میپوشم هنوز جا باز نکرده

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
نازجوک, فان جوک، سرگرمی تفریحی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    پسری یا دختر؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 795
  • کل نظرات : 1787
  • افراد آنلاین : 84
  • تعداد اعضا : 1119
  • آی پی امروز : 342
  • آی پی دیروز : 156
  • بازدید امروز : 754
  • باردید دیروز : 622
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 3,451
  • بازدید ماه : 31,561
  • بازدید سال : 134,497
  • بازدید کلی : 3,171,753