loading...
فان جوک|خنده دارترین جوک ها وعکس ها
Admin بازدید : 870 نظرات (0)
گله ای نیست ...

خودم آرزو کردم که به هر چه دوست داری برسی ...

آرزویم برآورده شد..

به"او" رسیدی..






دلنوشته های تنــــــهایی من+عکس سری 8





عجبــــ وفـــايـــي دآرد اين دلتنگــــي...!

تنهـــــاش که ميـــذآريـــي ميــري تو جمـــع و کلّي ميگـــي و ميخنــــدي...

بعد کـــه از همه جـــدآ شدي از کـُنـــج تآريکـــي ميآد بيرون

مي ايستـــه بغـــل دستــتــــ ... دســتـــ گرمشـــو ميذاره رو شونتــــ

بر ميگـــرده در گوشــتـــ ميگـــه:

خـــوبــي رفيـــق؟؟!!بـــآزم خودمـــم و خـــودتــــ ...




دلنوشته های تنــــــهایی من+عکس سری 8

 


حـــ ـواست بـہ دلتــ باشد . . . آن را هـ ــر جایـــ ـےنگــذار!

ایــن روزهـــ ـــا دل را میــدزدند . . . بــعد ڪہ بہ دردشـ ــان نـخــورد

به جـای صـــندوق پـستـــ آنــ ــرا در سطل آشــ ـــغال مے اَندازند !

و تــو خوبــ مـیـــ ــدانے دلے که اَلمثنے شد! دیــگر دِلــ ــ نمـیشود








من از دلتنگی هایم
برای کسی مینویسم
که حتی یکبار
حتی یکبار
دلش برایم تنگ نشد

چرا آدما نمی دونن،
بعضی وقتا خداحافظ،
یعنی نذار برم!
یعنی برم گردون!
یعنی سفت بغلم کن!
سرمو بچسبون به سینه ات و بگو:
خداحافظ و زهرمار!
بیخود کردی میگی خداحافظ!
مگه میذارم بری؟
مگه دست خودته؟
مگه الکیه............



دلنوشته های تنــــــهایی من+عکس سری 7



می دانی..؟
آدم های ِ ساده..

ساده هم عاشق می شوند..

ساده صبوری می کنند..

ساده عشق می وَرزَند..

ساده می مانند..

اما سَخت دِل می کنند..

آن وقت که دل ِ می کنند..

جان می دَهند.



دلنوشته های تنــــــهایی من+عکس سری 7


چـه کسـی گُفـته که مـــــــن تنــــهایم؟!...
مـــــــــن،
سُکـوت،
خـــــــاطِرات،
بغـــــــض،
و اشــک،همـــیشــــــه با همیـــــــم...!!
بگـذار تنـهایــی از حســــودی بمیرد!...



دلنوشته های تنــــــهایی من+عکس سری 7


ﻣﻦ ﺧﻴﻠﻲ ﺩﻟﻢ ﺗﻨﮓ ﺷﺪﻩ
ﺍﻣﺎ ﺩﻟﺘﻨﮕﻲ ﻣﻦ ﺑﺮﺍﻱ ﺍﺩﻣﻬﺎﻱ ﺍﻳﻦ ﺩﻧﻴﺎ ﻧﻴﺴﺖ .
ﺣﻮﺻﻠﻪ ﺍﻡ ﺧﻴﻠﻲ ﺧﻴﻠﻲ ﺳﺮ ﺭﻓﺘﻪ
ﺍﻣﺎ ﻧﻪ ﺑﺮﺍﻱ ﺭﻓﺘﻦ ﺑﻪ ﭘﺎﺭﻙ ﻳﺎ ﺟﺎﻫﺎﻱ ﺩﻳﺪﻧﻲ ﻛﻪ ﺩﺭ
ﺍﻳﻦ ﺩﻧﻴﺎﺳﺖ
ﻣﻦ ﺧﺴﺘﻪ ﺍﻡ ﺧﻴﻠﻲ ﺧﺴﺘﻪ ﺍﻡ
ﻣﻲ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﺍﺳﺘﺮﺍﺣﺖ ﻛﻨﻢ ﺍﻣﺎ ﻧﻪ ﺩﺭ ﺍﻳﻦ ﺩﻧﻴﺎ
ﻣﻲ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﺍﺯ ﺍﻳﻦ ﺩﻧﻴﺎ ﺑﻴﺮﻭﻥ ﺑﺮﻭﻡ
ﻣﻲ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﻣﻬﻤﺎﻥ ﻧﺎ ﺧﻮﺍﻧﺪﻩ ﺍﻱ ﺧﺎﺭﺝ ﺍﺯ ﺍﻳﻦ ﺩﻧﻴﺎ
ﺑﺎﺷﻢ .
ﻟﺒﺎﺱ ﺁﺧﺮﺕ ﻣﺘﺮﻱ ﭼﻨﺪ؟ ﺧﺪﺍ؟..
دلنوشته های Majid1991 (سری6)

بــانــویــی را در میــانـه راه دیـدم
کــه سبـدی پــر از آرزو در دســت داشــت
نــزدیکــش رفتــمــ
چشمــانــش خیــس اشــک بــود و زجـه میـزد

پــرسیــدمـــ...
تــو را ایــن چــه حــالیســـت..؟

آهـــی کشیــد و گفــت:
بــرای زنـانــی مـــی نـالــمــ کـه بــرای رسیــدن بــه آرزوهــایشــان
دلشــان را پیشکــش مــردانــی کــردنــد تـا لقمــه ای نــان بـه جــایــش بگیــرنــد
و نیــز بــرای خــود مــی نـالــمــ کــه بـا سبـدی پــر از آرزوهــمــ شکــممــ خــالیســت

گفتــمــ تــو چــرا نفـــروختـــی؟

گفــت:
آرزوهـــایـــمــ فــروشـــی نبـــودنــد
چــون آرزویـــمــ یــک "مـــرد" بـــود


♡♥♡♡♥♡♡♥♡♡♥ Majid1991 ♥♡♡♥♡♡♥♡♡♥♡


دلنوشته های Majid1991 (سری6)

باید کسی را پیدا کنم که دوستم داشته باشد ،
آنقدر که یکی از این شب های لعنتی…آغوشش را برای من و یک دنیا خستگیم بگشاید ؛
هیچ نگوید و هیچ نپرسد
فقط مرا در آغوش بگیرد بعد همانجا بمیرم تا نبینم روزهای آینده را …
روزی که دروغ میگوید ،
روزی که دیگر دوستم ندارد ،
روزهایی که دیگر مرا در آغوش نمی گیرد
و روزی که عاشق دیگری می شود !
دلنوشته های تنـــهایی من + عکس سری 5

برای بودن,

گاهی لازم است که نباشی!

شاید نبودنت, بودنت را به خاطر آورد...

اما دور نباش....

دوری همیشه دلتنگی نمی آورد....

فراموشی همان نزدیکیهاست



دلنوشته های تنـــهایی من + عکس سری 5


میخواهم ساده اعتراف کنم…


میخواهم ساده فریاد بزنم…


دلم میخواهد ذره ذره ی وجود سرتا پا آرامشت را…


در بلندای لحظه های خسته از دلتنگی ام هجی کنم…


ساده میگویم…


گوش کن … !


ع … ا … ش … ق … م … !


نگاه کن … !


آنچه را که در سادگی نگاهم پیداست…


نیازی به انکار نیست … !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
نازجوک, فان جوک، سرگرمی تفریحی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    پسری یا دختر؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 795
  • کل نظرات : 1787
  • افراد آنلاین : 133
  • تعداد اعضا : 1119
  • آی پی امروز : 204
  • آی پی دیروز : 225
  • بازدید امروز : 1,979
  • باردید دیروز : 516
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,495
  • بازدید ماه : 2,495
  • بازدید سال : 137,252
  • بازدید کلی : 3,174,508