loading...
فان جوک|خنده دارترین جوک ها وعکس ها
Admin بازدید : 763 نظرات (0)

گاهی تنهایی آنقدر قیمت دارد که درب را باز نمی کنم

حتی برای “تو” که سالها منتظر در زدنت بودم . . .

.

.

.


 

در زندگی به کسانی دل می بندیم که ما را نمی خواهند

و از وجود کسانی که ما را می خواهند بی خبریم

شاید این باشد دلیل تنهایی مان

.

.

.

من چه تنها و غریبم بی تو در دریای هستی

ساحلم شو غرق گشتم بی تو در شبهای مستی

.

.

.

تو ستاره منی در شب های بی ستاره

تنهام نذاری بری که تنها میشم دوباره

 

 

.

.

.

تن های ما تنهاست

دلهای ما با هم

دل از تو لبریزست

تنهای تنها هم

.

.

.

عشق من ! با تو نگاهم زیباست

ابرهای تیره ی غم رسواست

شعر و غزل بهانه اند که بگویم

آری ، بی تو این دل تنهاست

.

.

.

امشب برای گریه ام یک شانه می خواهم که نیست

در این خرابات جهان یک خانه می خواهم که نیست

در غربت چشمان تو ، تنهاییم آواره شد

در وصف این نامردمان یک واژه می خواهم که نیست

.

.

.

می خوابم تا فراموش کنم رفته ای ولی صبح تنهایی بیدارم می کند !

.

.

.

می زند باران نفرت بر پشت شیشه / حکم قلبم را نوشتن تنهایی تا به همیشه

.

.

.

من و تو چشمان یک صورتیم ، با همیم و چه تنهاییم !!!

.

.

.

میزنم کبریت بر تنهایی ام / تا بسوزد ریشه بیتابی ام

میروم تا هر چه غم پارو کنم / خانه ام را باز هم جارو کنم

.

.

.

من بودم و تنهایی و خاطره‏ی تو

کسی آمد ، مرا برد ، تنهایی ام را گرفت ولی خاطره ات باقی ماند

.

.

.

برف می‏بارد ، به آخر خیابان رسیده‏ام ، پشت سرم را نگاه می‏کنم

و رد پای تنهایی ام را می ببینم که از دوردستها شروع شده است

.

.

.

به نام خالقی که تنهاست ولی تنهایی را برای مخلوقاتش نمی پسندد

.

.

.

چون خیالت همه شب مونس و دمساز من است / شرم دارم که شکایت کنم از تنهایی

.

.

.

نکند یوسف عمرم رود از مصر خیالت / باز آواره ی تنهایی چاهم بکنی

.

.

.

دوستانه دات کام

نامه هایم که چراغ قلبت را روشن نکرد !

امشب تمامشان را بسوزان شاید بتوانی تنهایی ات را ببینی . . .

.

.

.

ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی

وقت است که یک چندی در خانه ی ما آیی

در خانه ی ما آمد ،‌ آن پادشه خوبان

آن پادشه خوبان ‌; داد از غم تنهایی . . .

.

.

.

گاهی تنهایی آنقدر قیمت دارد که درب را باز نمی کنم

حتی برای “تو” که سالها منتظر در زدنت بودم . . .

.

.

.

هر چند نمی‌دانم خواب‌ هایت را با که شریک می‌ شوی

اما هنوز ،

شریک تمام بی‌خوابی ‌های من،

تویی


 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
نازجوک, فان جوک، سرگرمی تفریحی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    پسری یا دختر؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 795
  • کل نظرات : 1787
  • افراد آنلاین : 91
  • تعداد اعضا : 1119
  • آی پی امروز : 323
  • آی پی دیروز : 156
  • بازدید امروز : 667
  • باردید دیروز : 622
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 3,364
  • بازدید ماه : 31,474
  • بازدید سال : 134,410
  • بازدید کلی : 3,171,666