loading...
فان جوک|خنده دارترین جوک ها وعکس ها
Admin بازدید : 533 نظرات (0)

اگر دستانم را بشکنند با اشک چشمانم
اگر چشمانم را کور کنند با نفسهایم
اگر نفسم را ببرند با قلبم
و اگر قلبم را پاره پاره کنند
با خون جگرم خواهم نوشت : دوستت دارم !

.

 

*۱۴۴*I Love You#
شارژ جدید قلبت از طرف کسی که شگفت انگیز دوستت داره !

.


با تمام احترامی که برای “شما” قائلم اما “تو” را دوست دارم !
.
.
من با همه فرق دارم !!!
چون من تــــــــو را دارم …
.
.
بودن تو دلیل نمی خواهد
تو خودت دلیل بودنی
بودن من را دلیل باش …
.
.
دوست داشتن ساده است و باور کردنش سخت
تو ساده باور کن که من سخت دوستت دارم …
.
.
یه وقتایی فراموش کردن بعضیا مثل فراموش کردن نفس کشیدنه ، درست مثل فراموش کردن “تو” …
.
.
با تو قدم زدن را آنقدر دوست دارم که به جای خانه برای عشقمان جاده خواهم ساخت …
.
.
با مداد کودکیم مى نویسم دوستت دارم چون کودکى هیچوقت دروغ نمى گوید !!!

اس ام اس دوست دارم 92

 
ای کاش کودک بودم تا احساست کنم

 ای کاش باران بودم تا غبار را از دلت دور کنم

 ای کاش تار بودم تا ساز مورد علاقه ات را بنوازم

 اما افسوس که نه کودکم نه بارانم نه تارم

 اما عاشقانه و صادقانه هستم و دوستت دارم



اس ام اس دوست دارم 92



میدونی چقدر دوستت دارم ؟

۱دونه !

ولی مردونه !



اس ام اس دوست دارم 92



ای کاش می دانستی چقدر دوستت دارم

 چندیست بیمار وفایت شده ام

 در بستر غم چشم براهت شده ام

 این را تو بدان اگر بمیرم روزی مسئول تویی

 که من فدایت شده ام

 پس از مرگم بیا زیبا نگارم

 بیا با جمع دوستان بر مزارم

 سرت خم کن ببوس سنگ مزارم

 که من در زیر خاک هم چشم انتظارم



اس ام اس دوست دارم 92



دوستت ندارم به اندازه اقیانوس، چون یه روز تموم می شه

دوستت ندارم به اندازه خورشید، چون غروب می کنه

دوستت دارم به اندازه روت که هیچوقت کم نمی شه




اس ام اس دوست دارم 92




اندازه یک کامیون زنبور عسل دوستت دارم

 اگر جرات داری برو بشمارشون



اس ام اس دوست دارم 92



از چهار راه قلبم عبور کردی و هیچ به چراغ قلبم توجه نکردی

 اما بدان پلیس قلبم تو را تعقیب خواهد کرد و برگه ی دوستت

دارم را زیر برف پاکن های دلت خواهد گذاشت



اس ام اس دوست دارم 92


آرام بخوان چون آهسته نوشتم

بی پروا بخوان چون از خود نوشتم

 نزدیک کسی نخوان چون تنها نوشتم

و از دل بخوان چون با دل نوشتم دوستت دارم



اس ام اس دوست دارم 92


دوست داشتن دل میخواهد نه دلیل

 از ته دل دوستت دارم بدون دلیل




اس ام اس دوست دارم 92



به اندازه تمام بی وفایی های دنیا دوستت دارم

 چون بی وفایی های دنیا تمومی نداره



اس ام اس دوست دارم 92


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
نازجوک, فان جوک، سرگرمی تفریحی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    پسری یا دختر؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 795
  • کل نظرات : 1787
  • افراد آنلاین : 83
  • تعداد اعضا : 1119
  • آی پی امروز : 343
  • آی پی دیروز : 156
  • بازدید امروز : 767
  • باردید دیروز : 622
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 3,464
  • بازدید ماه : 31,574
  • بازدید سال : 134,510
  • بازدید کلی : 3,171,766