loading...
فان جوک|خنده دارترین جوک ها وعکس ها
Admin بازدید : 396 نظرات (0)

3b53418279585b36bba4c9169a0d3286 اس ام اس عاشقانه جدید مرداد 92

میتوانی به حساب سادگیم بگذاری که با تمام کم لطفی هایت هنوز دوست دارم . .

 

.

.

 

گاهی اوقات آرزو می کنم ای کاش تک پرنده عاشقی بودم که میان صدها هزار پرنده بتوانم به قله بلند سرزمین هستی برسم و پرواز کان نغمه سر دهم که من شیدای تو و عاشقانه دوستت دارم . . .

 

.

.

 

کل دنیا هم هر روز بگویند : دوستم دارند ”
فایده ندارد . . .
اما دوستت دارم های ” تو ” چه غوغایی میکند لامصب . . .
روحم را تازه میکند . . .

 

.

.

 

با تمام مداد رنگی های دنیا
به هر زبانی که بدانی یا ندانی !
خالی از هر تشبیه و استعاره و ایهام . . .
تنها یک جمله برایت خواهم نوشت :
دوستت دارم خاص ترین مخاطب خاص دنیا !

 

.

.

 

دوست دارم از ته دل ٬ دلی که پر پر میزنه / دلی که ساز عشقتو از همه بهتر میزنه
دوست دارم حتی اگه یه شب به خواب من نیای / عاشقتم مثل همه حتی اگه منو نخوای

 

¤×،٪×()٫¤٪×،٬٬<>>؛:*
میدونی این یعنی چی؟؟؟
یعنی به طور عجیبی دوست دارم!!!

.
ΩΘΞΨΓΔΦΛΣΔ
به یک زبان باستانی نوشتم دوستت دارم
فکرشو بکن! از اون قدیما دوستت داشتم!
.

اس مس دوست دارم مرداد 92

ببین… من خیلی چیزا رو نمیدونم اما یه چیز رو خیلی خوب میدونم…
و اون اینکه خیلی دوستت دارم!!!
.

اس مس دوست دارم مرداد 92

میشه؟
نمیشه؟
میخوای؟
نمیخوای؟
بشه،نشه،بخوای، نخوای دوستت دارم…
.
.
دوست داشتن نم نم باران است، کم کم می آید و به درازا میکشد، بارانی دوستت دارم…
.
.
پیش بیا! پیش بیا! پیشتر / تا که بگویم غم ِدل بیشتر
دوست ترت دارم از هرچه دوست / ای تو به من از خود من بیشتر
دوست تر از آنکه بگویم چقدر / بیشتر از بیشتر از بیشتر
داغ تو را از همه دارا ترم / درد تو را از همه درویشتر
هیچ نریزد بجز از نام تو / بر رگ من گر بزنی نیشتر
.

اس مس دوست دارم مرداد 92

ﺑﻪ ﻫﻤﻮﻥ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﮐﻪ ﻣﺎﻫﻰ ﺩﻭﺳﺖ ﻧﺪﺍﺭه ﺑﺮﺳﻪ ﺑﻪ ﺧﺸﮑﻰ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ…

.

اس مس دوست دارم مرداد 92

.
هیسسسسسسسسسسسسسسسسسس…
دنیا رو ساکت کردم که بگم خیلی دوست دارم…
.
.

اس مس دوست دارم مرداد 92

اگه یه روز دستم به آسمون رسید، روی یه تیکه ابر مینویسم دوست دارم تا هر وقت بارون میزنه تک تک قطره ها بهت بگن دوست دارم…
.
.

اس مس دوست دارم مرداد 92

دوست داری بگم میخوام هر روز با صدات بیدار شم، بعد بگم با ساعتم بودم؟
دوست داری بگم چرا رفتی بعد بگم با برق بودم؟
دوست داری بگم هر جا باشی پیدات می‌کنم بعد بگم با دسته کلیدم بودم؟
دوست داری بگم دوست دارم بعد فکر کنی که… نه دیگه ایندفعه با خودت بودم…
.

اس مس دوست دارم مرداد 92

.
دوستت خواهم داشت
به همین واژه ی تبدار قسم
دوستت خواهم داشت
به همین قلب گرفتار قسم
دوستت خواهم داشت
به تو و لحظه ی دیدار قسم
دوستت خواهم داشت
به همین لحظه ی اقرار قسم
دوستت خواهم داشت
به تو آری ، به تو بسیار قسم
دوستت خواهم داشت
.

اس مس دوست دارم مرداد 92

.
تو کوچه ی تنگ دلم / رو اون دیوار کاه گلیش
هک می کنم با دست خویش / دوست دارم به English
.
.

اس مس دوست دارم مرداد 92

اض صمیم غلبم غلت غلوت دوصط دارم !
.
.

اس مس دوست دارم مرداد 92

دوست دارم تا آخرین باقیمانده ی جانم تو را عاشق کنم
زندگی من در زلالی چشمان تو خلاصه شده
زندگی من در نفس های بازدم تو جاری شده
زندگی من در همین از تو نوشتن ها وسعت یافته
نفس کشیدن من تنها با یاد آوری زنده بودن تو امکان پذیر است…
.
.

اس مس دوست دارم مرداد 92

ببین غمگین ببین دلتنگ دیدارم
ببین خوابم نمی آید بیدارم
نگفتم تاکنون اما کنون بشنو
تو را بیش از همه من دوست میدارم
.

اس مس دوست دارم مرداد 92

.
نمیدونم چون عزیزی دوستت دارم یا چون دوستت دارم عزیزی؟
.
.

اس مس دوست دارم مرداد 92

من عشق را در امید، امید را در تو، تو را در دل و دل را موقع تپیدن به خاطر تو دوست می دارم و بس…
.

اس مس دوست دارم مرداد 92

.
هر وقت کسی تونست اسمتو با یخ روی خورشید بنویسه بدون از من بیشتر دوست داره!
.
.

اس مس دوست دارم مرداد 92

این همه حرف به چه کارم می آید؟
برای گفتن دوستت دارم هفت حرف کافی است!
.

اس مس دوست دارم مرداد 92

.
به اندازه یک کیلو خاکشیر دوستت دارم…
اگر شمردی می فهمی چقدر دوستت دارم…
.
.

اس مس دوست دارم مرداد 92

خواستم از عشق برات بگم گفتم می دونی، خواستم از غم برات بگم گفتم می دونی، حالا از ته قلبم می گم دوستت دارم چون نمی دونی…
.
.

اس مس دوست دارم مرداد 92

دوستم بدار نه برای سرگرمیت
دوستم بدار نه برای اشک ریختنت در خزان زندگیم
دوستم بدار ولی هرگز نگو دوستت دارم
دوستم بدار همانگونه که دوستت دارم…
.

اس مس دوست دارم مرداد 92

تو را چون موج دریا دوست دارم
چو گل همقدر دنیا دوست دارم
تک اندر وادی مهر و محبت
جدا از کل غمها دوست دارم
.
.

اس مس دوست دارم مرداد 92

اس ام اس ندارم اما دوستت دارم!
.

اس مس دوست دارم مرداد 92

.
ارزش یک احساس به شدت آن نیست، به مدت آن است و من تو را به مدت بودنم دوست دارم…
.
.

اس مس دوست دارم مرداد 92

این دل اگر کم است بگو سر بیاورم
یا امر کن که یک دل دیگر بیاورم
خیلی خلاصه عرض کنم: دوست دارمت
دیگر نشد عبارت بهتر بیاورم
.

اس مس دوست دارم مرداد 92

.
بهت نمیگم دوست دارم ولی قسم می خورم دوست دارم…
.
.

اس مس دوست دارم مرداد 92

گر همین است خطایم که تو را دارم دوست
بعد از این بیشتر از پیش خطا خواهم کرد
.
.

اس مس دوست دارم مرداد 92

سه جور دوستت دارم: اینجوری ! اونجوری ! بدجوری !
.
.

اس مس دوست دارم مرداد 92

بگم
نگم
بذار بگم
میشه نگم
باشه میگم
میخوام بگم
دوستت دارم
.
.

اس مس دوست دارم مرداد 92

نفس کشیدن واسه من معنی نداره
تاریکه دنیام بی تو خورشیدی نداره
دلم تو دنیا مثل تو هیچکسی رو دوس نداره
.

اس مس دوست دارم مرداد 92

.
تو را تا بی نهایت دوست دارم
تو را تا قلب دریا دوست دارم
اگر روزی نباشم در این دنیای خاکی
تو را در قلب خاک هم دوست دارم
.
.

اس مس دوست دارم مرداد 92

با ZبوN بیZبوNی MیگM دوSت دارM
.
.

اس مس دوست دارم مرداد 92

مساحت کره زمین رو بر مساحت نوک سوزن تقسیم کن !!!
به جوابش کاری نداشته باش، می خواستم بگم اینقدر دوستت دارم…
.

اس مس دوست دارم مرداد 92

.
توی دفتر یادداشت روزانه ات از طرف من بنویس : دوستت دارم…
.
.

اس مس دوست دارم مرداد 92

تو بهترین ترانه ای
طنین عاشقانه ای
شعله ی عشقی به دلم
خیلی دوست دارم گلم
.
.

اس مس دوست دارم مرداد 92

تا دیروز ، هرچه می نوشتم عاشقانه بود
از امروز ، هرچه بنویسم صادقانه است
عاشقانه دوستت دارم…
.
.

اس مس دوست دارم مرداد 92

ماندن به پای کسی که دوستش داری، قشنگ ترین اسارت زندگی است!
تا آخر عمر اسیرتم!
.
.

اس مس دوست دارم مرداد 92

همیشه حرفی را بزن که بتونی بنویسی
چیزی را بنویس که بتونی امضایش کنی
و چیزی را امضا کن که بتونی پایش بایستی
باشه حرفمو میزنم
امضاش می کنم
و پاش وایمیستم
دوستت دارم خیلی زیاد…
.

اس مس دوست دارم مرداد 92

. اونقدر که فکرشو میکنی دوستت ندارم چون اونقدر دوستت دارم که نمیتونی فکرشو بکنی…
.
.

اس مس دوست دارم مرداد 92

بگذار بگویند خسیسم
من دوستت دارم هایم را الکی خرج نمیکنم جز برای مهربانی خودت…

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
نازجوک, فان جوک، سرگرمی تفریحی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    پسری یا دختر؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 795
  • کل نظرات : 1787
  • افراد آنلاین : 65
  • تعداد اعضا : 1119
  • آی پی امروز : 288
  • آی پی دیروز : 156
  • بازدید امروز : 534
  • باردید دیروز : 622
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 3,231
  • بازدید ماه : 31,341
  • بازدید سال : 134,277
  • بازدید کلی : 3,171,533