loading...
فان جوک|خنده دارترین جوک ها وعکس ها
Admin بازدید : 1233 نظرات (1)

به بابام میگم اگه من بمیرم چیکار میکنی؟!
میگه بی سر و صدا تو باغچه خاکت میکنم یارانت قطع نشه!!
یعنی ی تعریف جدید از عاطفه پدری ارائه داده هااا

 



 

گمراه کننده ترین چیز تو دنیا بعد از شیطان رجیم
تخمه ژاپنیه که تو ظرف آجیل فیگور بادوم به خودش میگیره

 



 

مورد داشتیم دختره عاشق پسره شده
پسره گفته بیخیال من شو ، من جای خواهرتم !

 



 

مورد داشتیم پسره با باباش رفته بیرون
پلیس پدره رو گرفته گفته خانم کی باشن ؟

 



 

دوستم امروز سر امتحان زیست ازم میپرسه  چکاوک یه نوع ماهیه ؟!
خدایا آینده همه خنگ ها رو میسپارم دست خودت !

 



 

مرده بازنش دعواش میشه میگه:اگه بخاطریارانه نبودمیکشتمت!خخخخ

 



 

ﺑﻪ ﺩﺭﺟﻪ ﺍی ﺍﺯ سینگلی ﺭﺳﻴﺪﻡ ﻛﻪ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﻡ ﺯﻧﮓ ﻣﻴﺰنم
ﺑﻮﻕ ﺍﺷﻐﺎﻝ ﻣﻴﺨﻮﺭﻩ ﻓﺤﺶ ﻣﻴﺪﻡ ﺑﻌﺪ ﺗﻤﺎﺱ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺭﻓﺘﻪ ﻣﻴﺎﺩ ﺫﻭﻕ ﻣﻴﻜﻨﻢ !

 



 

تصمیمش جرئت می خواهد
طپش ، هیجان ، سقوط آزاد
جرئت داری دوباره امتحان کن !
ازدواج مجدد آقایان

 



 

مورد داشتیم دختره از رو آگهی همشهری
مخاطب خاص پورشه دار پیدا کرده !

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علی در تاریخ 1393/11/28 و 13:47 دقیقه ارسال شده است

زیبابود.لینکت کردم.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
نازجوک, فان جوک، سرگرمی تفریحی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    پسری یا دختر؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 795
  • کل نظرات : 1787
  • افراد آنلاین : 81
  • تعداد اعضا : 1119
  • آی پی امروز : 344
  • آی پی دیروز : 156
  • بازدید امروز : 784
  • باردید دیروز : 622
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 3,481
  • بازدید ماه : 31,591
  • بازدید سال : 134,527
  • بازدید کلی : 3,171,783