loading...
فان جوک|خنده دارترین جوک ها وعکس ها
Admin بازدید : 425 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید تیتراژ سریال رخنه رضا صادقی دانلود تیتراژ پایانی سریال : دانلود آهنگ جدید تیتراژ سریال رخنه رضا صادقی

دانلود تیتراژ پایانی رخنه با صدای رضا صادقی

رخنه با صدای رضا صادقی با کیفیت  بالا

 

Reza Sadeghi – Rekhne 320 Download


متن شعر آهنگ فیلم رخنه با صدای رضا صادقی

از مرد تنها تر تو دنیا نیست ، وقتی که / برق یه خنجر سایشو از خاک می گیره یعنی من از آوازه ی اسم تو فهمیدم / مردی که از عشق تو میمیره ، نمی میره تقویم من تعطیل روزای توئه وقتی / از حیرت دریا و بهت آسمون میگه وقتی از اون و مردم از خورشید می پرسن / خورشید روی نیزه ها اذون میگه قسمت دوم متن آهنگ رخنه از رضا صادقی ای وای اگه روزی نظر برگرده از کارم / چیزی نمی مونه دیگه از بودنم باقی چشماتو می بندی و کار من تموم میشه / من تشنه ی نورم الا یا ایها الساقی فانوس رو روشن میکنم شب بی تو نزدیکه / بعد از تماشای غروبه خسته ی خونی حال بد من فکر درمون نیست میدونی /من از تو بیمارم تو خوبم کن تو می تونی

 

توجه : موسیقی و کارهای گذاشته شده در این سایت قانونی بوده و با کسب اجازه می باشد در صورت مشاهده هر گونه لینک غیر مجاز لطفا از این طریق اطلاع رسانی کنید تا مطلب حذف شود.(اینجا یا از طریق نظرات)

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
نازجوک, فان جوک، سرگرمی تفریحی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    پسری یا دختر؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 795
  • کل نظرات : 1787
  • افراد آنلاین : 89
  • تعداد اعضا : 1119
  • آی پی امروز : 314
  • آی پی دیروز : 156
  • بازدید امروز : 624
  • باردید دیروز : 622
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 3,321
  • بازدید ماه : 31,431
  • بازدید سال : 134,367
  • بازدید کلی : 3,171,623