loading...
فان جوک|خنده دارترین جوک ها وعکس ها
Admin بازدید : 834 نظرات (2)

فک و فامیله داریم 92


سرما خوردم صدام گرفته و کلفت شده

تا حرف میزنم بابام میزنه شبکه ی راز بقا

و میگه تو حرف بزن احساس سینما ۳بعدی بهم دست بده !



فک و فامیله داریم 92



داداشم رفته سربازی

وقتی رفته بوده معرفی ازش پرسیدن مشکل قضایی ندارین ؟

 گفته نه به اون صورت ولی هرچی میخورم سیر نمیشم …



فک و فامیله داریم 92



سر سفره بودیم که صدای یه کامیون اومد

 یهو دیدیم مامانم زد زیر گریه و با هق هق گفت :

شماها هیچوقت منو حمایت نکردین

 من میخواستم پایه یک بگیرم …

آخه مادر من شما یازده سال طول کشید تا پایه ۲ گرفتی

 من توی ماشین آموزشگاه بزرگ شدم !



فک و فامیله داریم 92



مامانم تازه از خونه خالم رسیده زنگ زده ازش تشکر کنه

 الان ۴۵دیقس دارن صحبت میکنن …

خو مادرم حرفاتو میزدی بعد میومدی دیگه !

جالب اینجاس میگه اونجا هوا چطوره ؟



فک و فامیله داریم 92

مامانم وقتی از دستم عصبی میشه میگه :

به خدا اگه باهات بیام خواستگاری به دختره میگم چه خری هستی !

دوستان برید کنار یوقت توی عشق و محبت دفن نشید …



فک و فامیله داریم 92



ما تا بیست سالگی از تاریکی میترسیدیم

بعد برادرزاده ی ۷ساله م توی تاریکی نشسته

 بهش میگم تو تاریکی چیکار میکنی ؟

میگه دارم با روحِ اجسام ارتباط برقرار میکنم !



فک و فامیله داریم 92



پریشب به بابام گفتم خواب دیدم زلزله اومده

 فردا ظهرش زاهدان زلزله اومد

 بهش میگم میبینی ؟؟؟

 بهم الهام شده بوداااا …

میگه خب بعضی از جانوران این ویژگی هارو دارن !

من برم زنگ بزنم آتشنشانی شاید خبری از پدر و مادرم داشته باشن !




فک و فامیله داریم 92

به پسرعمم میگم واسه کنکور درس خوندی ؟

میگه کنکور مگه ساعت ۸ نیست ؟

میگم چرا !!!

میگه خب ساعت ۵ پا میشم میخونم دیگه …



فک و فامیله داریم 92



مامان بزرگه دخترخاله م اومده خونمون رفته دستشویی

وقتی اومده بیرون برگشته به من میگه : مادرجان چه توالت دلبازی !

 سفیدبخت بشی الهی …



فک و فامیله داریم 92



یکی از بچه های فامیل که ۵سالشه اومده به مامانش میگه

از بازیهای مسخره تبلت خسته شدم یه چیز پیشرفته تر میخوام …

ما بچه بودیم کاغذ میجویدیم میزاشتیم

 تو لوله خودکار پرت میکردیم طرف تخته سیاه …



فک و فامیله داریم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ساسان در تاریخ 1392/05/16 و 6:30 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز اگر مایل به تبادل لینک هستی ما را به نام
دانلود مستقيم موزيك ويدئو
http://allshow.ir/
لینک کن وبه ما اطلاع بده
پاسخ : لینک شدی دوست عیزی


کد امنیتی رفرش
درباره ما
نازجوک, فان جوک، سرگرمی تفریحی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    پسری یا دختر؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 795
  • کل نظرات : 1787
  • افراد آنلاین : 79
  • تعداد اعضا : 1119
  • آی پی امروز : 305
  • آی پی دیروز : 156
  • بازدید امروز : 589
  • باردید دیروز : 622
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 3,286
  • بازدید ماه : 31,396
  • بازدید سال : 134,332
  • بازدید کلی : 3,171,588